あの人の運勢

田中哲司さんを西洋占星術で占いました
| コメント(10) | トラックバック(0)

西洋占星術でみる寺田屋事件、池田屋事件?

徹底して現実を考えに考え抜く?

私たちは祖国を守るために死んでゆくのですから?

 

西洋占星術で今日も小林随風さんが有名人のホロスコープをみてゆきたいと思います。さて、龍馬伝、一橋慶喜演じる田中哲司さんの運勢をみてみたいと思います。

 

田中哲司1966年2月18日生まれ

 

西洋占星術でみる寺田屋事件、池田屋事件?

 

ホロスコープを出した瞬間「血生臭い時代を演じる能力はバグツンだお!!」と叫ぶ随風さんです。火星は魚座14度にあり土星と合、冥王星天王星合とオポジション、木星とスクエアです。時代の変革期には必ず多くの血が流れます。クーデターだとか、革命だとか、力でもって何かをする場合は火星ですね。その火星がハードにいっちゃってるという事はかなりの無茶やる配置ですね。この「何をやらかすかわからない」配置は、幕末を演じるのにはぴったりです。特に一橋慶喜という多くの葛藤を抱えた人物を演じるのには、ぴったりなのですね。ちょうどこの時期は金八先生が流行っていました。この学年が校内暴力とかを起していましたね。バイクで学校の廊下走ったりという、スクールウォーズ状態の中学もあったそうです。今現在同じような天体同士のきついアスペクトがありますね。今生まれた子たちが中学生になった時は、大変な事が起きる事は間違いありません。

 

徹底して現実を考えに考え抜く?

 

太陽は水瓶座29度にありノーアスペクトです。水瓶座は科学のサインです。火の玉を科学で証明しようなんていうのは、水瓶座の最後の度数ですね。しかし、その化学にも限界はあります。人間はおたまじゃくし一匹も作れないのですね。生きたものを作るというのは神様なのですね。我々は神様の分け御霊をもらっているのですね。東京星図で言うと東京都庁がこのあたりにあります。東京は物事を合理的に考える都市だという事がわかります。住民運動があって、バリケード作って抵抗しても、ブルドーザーで突っ込んでいきます。石原都知事は「僕はスーパーマンじゃない」と言っていましたね。放り出された人を救おうと主張するのは、魚座の最初の代々木に本部がある共産党ですね。な、な、なんとこの向えには松村先生の占い館「第三の目」があります。科学で証明できない事を神的に見てゆこうという意欲が感じられる場所なのですね。

 

私たちは祖国を守るために死んでゆくのですから?

 

水星は魚座8度にあり火星と合です。このあたりの魚座は「神風特攻隊度数」でしたね。国を救うためには自分の命使ってくれという「自己犠牲精神」が強調されるところですね。東京星図では「国士舘大学」「松陰神社」があります。国の大事に準ずるは我ら学徒の面目ぞという大学です。もちろん「憂国」の幕末を演じる能力と直結する水星ですね。特に徳川幕府ができてから冷遇されている、薩摩、長州を指すのが魚座ですね。土佐の上士、下士の徹底的な差別も魚座が物語ります。魚座は差別や偏見、迫害などに関係するサインなのですね。「私たちは祖国を守るために死んでゆくのですから」(同期の桜)と言っている感じの水星です。

金星は山羊座28度にあり月と合です。普段の田中さんはとてもたのしい人である事を示します。やってる事もお茶目な事をしています。

とにかくこれからも顔晴ってもらいたいと思います。

コメント(10)

As a Newbie, I am constantly searching online for articles that can help me. Thank you

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed browsing your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

Thanks for another magnificent article. Where else could anybody get that type of info in such an ideal way of writing? I have a presentation next week, and I'm on the look for such info.

What i will not understand is actually how you happen to be not seriously way more nicely-liked than you is likely to be right this moment. You're really clever. You comprehend consequently drastically relating to this subject matter, built me personally think about it from so many varied angles. Its like women and men are not fascinated unless it’s a single issue to accomplish with Girl gaga! Your own stuffs outstanding. Always sustain it up!

Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared for being around the internet the simplest matter to be informed of. I say to you, I undoubtedly get irked while people today think of worries that they plainly will not know about. You managed to hit the nail upon the best and defined out the entire issue without having possessing side-results , people could consider a sign. Will almost certainly be spine to get extra. Thanks

Hey, you accustomed to write amazing, however the survive several posts have been kinda boring… I miss your super writings. Past a number of posts are just a little bit out of track! arrive on!

There is certainly evidently a ton to determine about this. I sense you made some very good issues in functions also.

Intersting place of duty and web place. Self-same clear that Google planned so i was able to get at this time. This web position will go no in my bookmarks from now.

You will discover that this discount coupons currently an individual increases the greatest special discounts in comparison with every other coupon web site.

Great, thanks for sharing this article post. Great.

コメントする